Czytasz wypowiedzi znalezione dla zapytania: Starostwa powiatowe w Mikołowie





Temat: polecenia basha!
Użytkownik "Starostwo Powiatowe Mikołów" <informa@powiat.mikolow.pl
napisał w


adduser jest skryptem korzystajacym z useradd


to by mi nawet wyjaśniło, dlaczego man adduesr wyswietla helpa do useradd'a,
dzięki
/K

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: polecenia basha!
W wto, 27 sie 2002 o 09:51 GMT, Starostwo Powiatowe Mikołów napisał(a):


Użytkownik "Rafał Wolak" <raf@unix.norville.net.nospamnapisał w
wiadomości | Dnia 02/08/27 (wto) 02:35
| Kasssja napisał(a):

| adduser i useradd i 2 rozne programy
nie do konca sa rozne
[...]
# adduser script for use with shadow passwords and useradd command.
/usr/sbin/useradd $GHME -m $GEXP $GGID $GAGID $GSHL $GUID $LOGIN

adduser jest skryptem korzystajacym z useradd


Zależy gdzie, w RH (przynajmniej niektórych) adduser był po prostu
symlinkiem do useradd.

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Zwrot za Kartę pojazdu 425zł
Zwrot za Kartę pojazdu 425zł
Witam wszystkich, którzy zapłacili w Wydziale Komunikacji w
Starostwie Powiatowym w Mikołowie opłatę za kartę pojazdu 500zł. Jak
wiadomo od pewnego czasu można zwracać sie o zwrot 425zł. Pisałam
wniosek o zwrot jednak odpowiedź była negatywna:(
Czy ktoś odzyskał te pieniądze?? Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: szukam geodety - mapki dla celów projektowych
Olu sprawa ma się następująco:

Aby zrobić projekt musisz posiadać tzw. mapę do celów projektowych, którą może
sporządzić jedynie uprawniony geodeta - cena różna 800-2000 za 1 ha. Mapa musi
być zaktualizowana w odległości min 30m od krawędzi inwestycji. Najlepiej
przyjąć 30m od granicy działki.

Jeśli chcesz mieć tylko pogląd na zagospodarowanie i chcesz zobaczyć jak to
wygląda możesz taką mapę (ale nie do celów projektowych) kupić w starostwie
powiatowym w Mikołowie. Koszt to kilkadziesiąt złotych.

Jeśli działka jest pozioma to do oszacowania ceny robót ziemnych nie
potrzebujesz wysokości (szerokość wykopu x gł fundamentu=objętość), jeśli zaś
jest pochylona to trzeba się troszkę namęczyć.

Skala 1:500 jest OK.

Oczywiście nie bądź zdziwiona jak oba te dokumenty nie będę się niczym różniły
:). Inna będzie tylko pieczątka, a jak wiadomo jest ona w cenie. Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: LILO
Message <ailr3r$c0@news.tpi.pl
has been fingerprinted by Starostwo Powiatowe Mikołów:


NTG
;-)


W sedno utrafione :)

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Filtry ForLife Plus. Centrum Informacji Konsumenta
Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Mikołów

Nazwa: Powiatowy Rzecznik KonsumentówUrząd: Starostwo Powiatowe Mikołów
Miasto: 43-190 Mikołów Adres: ul. Żwirki i Wigury 4a Telefon: tel.:
(032) 324 81 42; fax: (032) 324 81 47 Email: rzecznik@powiat.mikolow.pl Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Vobis po odejściu od lady reklamacji nie uznaje
Vobis po odejściu od lady reklamacji nie uznaje
Zwracam się o pomoc w kuriozalnej według mnie sprawie.
Bezskutecznie szukam pomocy we wszystkich instytucjach, które mogą
pomagać klientom lekceważonym, przez producentów i sprzedawców. Może
ktoś pomoże mi wyjść z dziwacznej sytuacji, w której dwukrotnie
pracownicy
(sprzedawcy) firmy Vobis potwierdzili mi na piśmie, że towar jest
uszkodzony (występuje błąd jaki opisuję w reklamacji), natomiast
specjalistka do spraw reklamacji tej firmy twierdzi, że wszystko
działa i tak odpisuje nawet Wojewódzkiemu Inspektorowi
Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Po zakupie reklamowałem towar ze
względu na
niezgodność z umową. Niezgodność ta polegała miedzy innymi na braku
niektórych instrukcji w języku polskim, dostarczeniu instrukcji do
innej
płyty niż ta dołączona do komputera, wypalone piksele na ekranie
monitora, nieprawidłowo podana wartość dysku twardego, i rzecz którą
wydawałoby się najłatwiej można udowodnić że nie można uruchomić
funkcji przywracania
systemu w tym komputerze. Zważając na to, że producent sprzedał mi
komputer z systemem Windows Vista wydawałoby się, że wszystkie
funkcje tego systemu powinny działać. Nie uważa tak jednak
wspomniana specjalistka.
To jakaś paranoja, aby tak prostą sprawą zajmować sądy rejonowe.
Specjalistka Vobis nie ma pojęcia o jednostkach w jakich produkuje
się dyski twarde (z milionów bitów nigdy nie wyrosną giga bajty),
ale uparcie twierdzi, że reklamowana funkcja przywracania systemu
działa w prawidłowy sposób.
Reklamuję usterkę w tej renomowanej firmie już od czterech miesięcy
i moja cierpliwość dawno się skończyła. Z każdym dniem czuję coraz
większą bezsilność. Komputer reklamowałem 11.12.2007r. Na
potwierdzenie moich racji mogę przesłać skróconą historię
reklamacji po pominięciu poprzednich
odpowiedzi firmy Vobis, że nie uznaje moich racji bo nie uznaje i
tyle.
Posiadam kserokopie notatek sporządzonych w sklepie Vobis w
Mikołowie oraz zdjęcie monitora po próbie uruchomienia reklamowanej
funkcji (po czterech miesiącach od dnia reklamacji) Pracownicy
sklepu potwierdzają reklamowaną usterkę. (Po odmowie uznania
reklamacji przedstawicielom Inspekcji Handlowej poszedłem do sklepu
i poprosiłem o
uruchomienie komputera i reklamowanej funkcji.) Może ktoś pomoże mi
wyjaśnić dlaczego można wprowadzać bezkarnie w błąd nawet
przedstawicieli
Inspekcji Handlowej
(odkłada ona sprawę a.a.) i nic sięnie dzieje, a klient wobec
niepodważalnych faktów musi dochodzić swoich praw w sądzie!!!
Osobną sprawą jest pomoc jaką oferują konsumentom przedstawiciele
reklamujący się jako obrońcy praw konsumenta. Przesyłam dwa maile,
które
dostałem w tym samym dniu, po zapytaniu tak jak radził mi
Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej, o to kto może mnie
reprezentować przed sądem. Pani rzecznik w Mikołowie doradziła mi
nawet w rozmowie ustnej, że
muszę sobie w Internecie poszukać kancelarii prawniczych w
Szczecinie !!!!
Bardzo jej byłem wdzięczny za taką dużą pomoc!!!
Proszę o pomoc do jakiego sądu w końcu będę musiał złożyć pozew
skoro nie
wystarczą podpisy pracowników sklepu, że funkcja nie działa. Mam
pytanie
po co szumne reklamy instytucji podobno zajmujących się obroną
konsumenta,
kiedy w sytuacji gdy konsument zwróci się o pomoc, instytucja taka
odsyła go do wyszukiwarki internetowej!!!

Pozdrawiam

Stefan Urbanek

urbanec@interia.pl




Odpowiedź federacji konsumentów, która kieruje mnie do powiatowego
rzecznika w Mikołowie

Szanowny Panie,

właściwymi miejscowo, z uwagi na Pana miejsce zamieszkania, organami
ochrony
praw konsumentów są:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Starostwo Powiatowe Mikołów
43-190 Mikołów
ul. Żwirki i Wigury 4a
tel.: (032) 324 81 42; fax: (032) 324 81 47
rzecznik@powiat.mikolow.pl

lub

Filia Oddziału Federacji Konsumentów Katowice
"AUCHAN" Mikołów
032 772-86-00
czwartek 12-16

Ewentualne postępowanie sądowe mogłoby się odbyć w sądzie właściwym
miejscowo dla oddziału sprzedawcy w Mikołowie, z uwagi na treść
art. 33

Kodeksu postępowania cywilnego,
"Powództwo o roszczenie majątkowe przeciwko przedsiębiorcy można
wytoczyć
przed sąd, w którego okręgu znajduje się zakład główny lub oddział,
jeżeli
roszczenie pozostaje w związku z działalnością tego zakładu lub
oddziału."

Federacja Konsumentów
Oddział w Szczecinie
ul. Mariacka 4
70-546 Szczecin


Odpowiedź rzecznika, która kieruje mnie do Szczecina!!!

witam,
Po zapoznaniu się z przesłaną korespondencją, pragnę wyjaśnić, że w
Pana
gestii leży wybór pełnomocnika, aby Pana reprezentował przed Sądem.
Rzecznik konsumentów nie dysponuje listą kancelarii adwokackich lub
radcowskich z
terenu Szczecina.
Z poważaniem,

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Mikołowie














Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Vobis w Mikolowie nie chce uznać reklamacji
Vobis w Mikolowie nie chce uznać reklamacji
Od czterech miesięcy reklamuję towar w sklepie Vobis w Mikolowie.
Nie potrafią oni w tak dlugim czasie naprawić systemu i twierdzą, że
nic nie moga zrobić ponieważ centrala jest w Szczecinie.
Przestrzegam przed zakupami w firmach, które nie mają cenrali na
ŚLĄSKU, aby nie trzeba było jeździć nad morze w przypadu spraw
sądowych!!
Zwracam się o pomoc w kuriozalnej według mnie
sprawie.
Bezskutecznie szukam pomocy we wszystkich instytucjach, które mogą
pomagać klientom lekceważonym, przez producentów i sprzedawców. Może
Redakcja pomoże mi wyjść z dziwacznej sytuacji, w której dwukrotnie
pracownicy (sprzedawcy) firmy Vobis potwierdzili mi na piśmie, że
towar jest uszkodzony (występuje błąd jaki opisuję w reklamacji),
natomiast specjalistka do spraw reklamacji tej firmy mgr Małgorzata
Bury twierdzi,że wszystko działa i tak odpisuje nawet Wojewódzkiemu
Inspektorowi Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Po zakupie
reklamowałem towar ze względu na niezgodność z umową. Niezgodność ta
polegała miedzy innymi na braku niektórych instrukcji w języku
polskim, dostarczeniu instrukcji do innej płyty niż ta dołączona do
komputera, wypalone piksele na ekranie monitora, nieprawidłowo
podana wartość dysku twardego, i rzecz którą wydawałoby się
najłatwiej można udowodnić że nie można uruchomić funkcji
przywracania systemu w tym komputerze. Zważając na to, że producent
sprzedał mi komputer z systemem Windows Vista wydawałoby się, że
wszystkie funkcje tego systemu powinny działać. Nie uważa tak
jednak wspomniana specjalistka.
To jakaś paranoja, aby tak prostą sprawą zajmować sądy rejonowe.
Specjalistka Vobis nie ma pojęcia o jednostkach w jakich produkuje
się dyski twarde (z milionów bitów nigdy nie wyrosną giga bajty),
ale uparcie twierdzi,że reklamowana funkcja przywracania systemu
działa w prawidłowy sposób.
Reklamuję usterkę w tej renomowanej firmie już od czterech miesięcy i
moja cierpliwość dawno się skończyła. Z każdym dniem czuję coraz
większą bezsilność. Komputer reklamowałem 11.12.2007r. Na
potwierdzenie moich racji przesyłam skróconą historię reklamacji po
pominięciu poprzednich odpowiedzi firmy Vobis, że nie uznaje moich
racji bo nie uznaje i tyle.
W załączniku przesyłam kserokopie notatek sporządzonych w sklepie
Vobis w Mikołowie oraz zdjęcie monitora po próbie uruchomienia
reklamowanej funkcji (po czterech miesiącach od dnia reklamacji).
(Po odmowie uznania reklamacji przedstawicielom Inspekcji Handlowej
poszedłem do sklepu i poprosiłem o uruchomienie komputera i
reklamowanej funkcji.) Może Redakcja pomoże mi
wyjaśnić dlaczego można wprowadzać bezkarnie w błąd nawet
przedstawicieli Inspekcji Handlowej (odkłada ona sprawę a.a.) i nic
sięnie dzieje, a klient wobec niepodważalnych faktów musi
dochodzić swoich praw w sądzie!!!
Osobną sprawą jest pomoc jaką oferują konsumentom przedstawiciele
reklamujący się jako obrońcy praw konsumenta. Przesyłam dwa maile,
które dostałem w tym samym dniu, po zapytaniu tak jak radził mi
Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej, o to kto może mnie
reprezentować przed sądem. Pani rzecznik w Mikołowie doradziła mi
nawet w rozmowie ustnej, że muszę sobie w Internecie poszukać
kancelarii prawniczych w Szczecinie !!!!
Bardzo jej byłem wdzięczny za taką dużą pomoc!!!
Proszę o pomoc do jakiego sądu w końcu będę musiał złożyć pozew
skoro nie wystarczą podpisy pracowników sklepu, że funkcja nie
działa. Mam pytanie po co szumne reklamy instytucji podobno
zajmujących się obroną konsumenta, kiedy w sytuacji gdy konsument
zwróci się o pomoc, instytucja taka odsyła go do wyszukiwarki
internetowej!!!
Szczecin przesyła mnie do Mikolowa ,Mikolów do Szczecina , a Vobis
leci nie powiem w co !!!!


Pozdrawiam


urbanec@interia.pl




Odpowiedź federacji konsumentów, która kieruje mnie do powiatowego
rzecznika w Mikołowie

Szanowny Panie,

właściwymi miejscowo, z uwagi na Pana miejsce zamieszkania, organami
ochrony
praw konsumentów są:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Starostwo Powiatowe Mikołów
43-190 Mikołów
ul. Żwirki i Wigury 4a
tel.: (032) 324 81 42; fax: (032) 324 81 47
rzecznik@powiat.mikolow.pl

lub

Filia Oddziału Federacji Konsumentów Katowice
"AUCHAN" Mikołów
032 772-86-00
czwartek 12-16

Ewentualne postępowanie sądowe mogłoby się odbyć w sądzie właściwym
miejscowo dla oddziału sprzedawcy w Mikołowie, z uwagi na treść
art. 33

Kodeksu postępowania cywilnego,
"Powództwo o roszczenie majątkowe przeciwko przedsiębiorcy można
wytoczyć
przed sąd, w którego okręgu znajduje się zakład główny lub oddział,
jeżeli
roszczenie pozostaje w związku z działalnością tego zakładu lub
oddziału."

Federacja Konsumentów
Oddział w Szczecinie
ul. Mariacka 4
70-546 Szczecin


Odpowiedź rzecznika, która kieruje mnie do Szczecina!!!

witam,
Po zapoznaniu się z przesłaną korespondencją, pragnę wyjaśnić, że w
Pana
gestii leży wybór pełnomocnika, aby Pana reprezentował przed Sądem.
Rzecznik konsumentów nie dysponuje listą kancelarii adwokackich lub
radcowskich z
terenu Szczecina.
Z poważaniem,

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Mikołowie
Agnieszka Karpeta










Przeczytaj więcej odpowiedzi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aircar.opx.pl