Czytasz wypowiedzi znalezione dla zapytania: stare Trek





Temat: "Star Trek" - reżyser Pevney nie żyje ...
"Star Trek" - reżyser Pevney nie żyje ...
"Star Trek"-reżyser Pevney nie żyje ...
"Bonanza", "Kobra, przejmij ", "Nasza mała farma ": dzieła Joseph’a
Pevney obejmowały liczne TV-klasyki. Znany był szczególnie jako
reżyser wielu epizodów "Star Trek" .
Teraz umarł w Kaliforni w wieku 96 lat.
Joseph Pevney umarł wedle danych jego żony Margo już 18.maja w
kalifornijskim Palm Desert.
W latach 60-tych reżyserował 14 epizodów "Star Trek" które potem
były b.popularne.
Do nich należą The City on the Edge of Forever" (chwyt w historię)
i "The Trouble With Tribbles" (Znacie Tribbles?).
Za kamerę chwycił gdy był aktorem , ale potem koncentrował się już
tylko na kamerze.
Kręcił ponad 35 filmów w tym „Mężczyzna o 1000 twarzach” z James
Cagney i "Tammy" z Debbie Reynolds.
W 1985 poszedł w stan spoczynku.
Krótko przed Pevney’em bo 15. Maja zmarł kompozytor tytułowej melodi
do "Star Trek"- Alexander "Sandy" Courage. Miał 88 lat i w końcu
życia mieszkał w domu seniora w Pacific Palisades.
Courage funkcjonował jako kompozytor przy licznych filmach , min. W
latach 50-tych przy musicalach "My Fair Lady", "Hello,
Dolly!", "Gigi" i "Porgy and Bess".
Najbardziej znana jego praca to melodia tytułowa do "Star Trek .
którą w 1965 r skomponował , aranżował i dyrygował w ciągu jednego
tygodnia.
.
television.aol.com/news/story/_a/star-trek-director-joseph-pevney-dies/20080529160409990001
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Okładki DVD
Okładki DVD Custom PL pack 4



Pack zawiera okładki do filmów:

Krzyżacy
Ktoś całkiem obcy
Lato miłości
Legenda Zorro
Listy z Iwo Jimy
Listy z Iwo Jimy wersja 2
Ludzkie dzieci
Magda M. Seria 1
Magda M. Seria 2
Magda M. Seria 3
Magda M. Seria 4
Mała Miss
Mały Manhattan
Maria Antonina
Maska Zorro
Miasto Grzechu
Miłość nie przeszkadzać
Most do Terabithii
Motel
Mr & Mrs Smith
Na fali
Nagi instynkt
Nagi instynkt 2
Nauki przedmałżeńskie
Next
Niania Seria 1
Niania Seria 2
Niania Seria 3
Niania Seria 4
Niania w akcji
Niepokonany
Nieustraszony
Nikodem Dyzma



KUNIEC


Okładki DVD Custom PL pack 5



Pack zawiera okładki do filmów:

Noc w muzeum
Norbit
Norbit wersja 2
Obcy 3
Obcy 4
Obcy - 8 pasażer "Nostromo"
Obcy decydujące starcie
Obcy vs Predator
Obcy vs Predator 2
Ogniem i Mieczem
Ojciec Chrzestny Trylogia
Ong Bak
Ostatni Król Szkocji
Oszukać przeznaczenie
Oszukać przeznaczenie 3
Pachnidło
Pajęczyna Charlotty
Pan Wołodyjowski
Park Jurajski Trylogia
Patrol
Piła III
Piła IV
Piraci z Karaiów na krańcu świata
Plac Zbawiciela
Posejdon
Potop
Północ - południe
Przypadek
Rio Bravo



KUNIEC


Okładki DVD Custom PL pack 6



Pack zawiera okładki do filmów:

Prestiż
Prosto w serce
Przeczucie
Pulp Fiction
Rambo I
Rambo II
Rambo III
Ranczo Sezon 1
Ranczo Sezon 2
Reline
Resident Evil: Zagłada
Resident Evil: Zagłada wersja 2
Rocky I
Rocky II
Rocky III
Rocky IV
Rocky V
Rocky Balboa
Romance and cigarettes
Rzym Sezon 1
Sadysta
Sami Swoi koleckja
Shrek Trzeci
Skarb Narodów
Słaby punkt
Samkosz
Samkosz 2



KUNIEC


Okładki DVD Custom PL pack 7



Pack zawiera okładki do filmów:

Spider-Man
Spider-Man 2
Spider-Man 3
Spider-Man 3 wersja 2
Star Trek I-X
Stawka większa niż życie
Strażnik
Strzelec
Strzelec wersja 2
Szklana pułapka 4
Sztandar chwały
Świadek koronny
Taxi 4
Teksańska masakra piła mechaniczną: początek
Teletubisie początek
Terminal
The Condemned
Titanic
Torque
Transformers
Tylko mnie kochaj
Upiór w operze



KUNIEC


Okładki DVD Custom PL pack 8



Pack zawiera okładki do filmów:

U Pana Boga w ogródku
U Pana Boga za piecem
Uciec ale dokąd ?
Ultimatum Bourne'a
Ultimatum Bourne'a wersja 2
Underworld
Underworld Evolution
Uśmiech Mony Lizy
V jak Vendetta
Volkodav ostatni z rodu Szarych psów
W ciszy
Wakacje Jasia Fasoli
War
Wejście smoka
Wiatr buszujacy w jęczmieniu
Wieczny student 2
Władca Pierścienie trylogia
Wojownicze Żółwie Ninja
Wróg u bram
Wspaniała siódemka
Wzgórza mają oczy 2
Wzgórza mają oczy 2 wersja 2
Zabójcza Broń kolekcja
Lost - Zagubieni Sezon 1
Lost - Zagubieni Sezon 2
Lost - Zagubieni Sezon 3
Zakładnik
Zmiennicy
Życie na podsłuchu



KUNIEC

Jakość bardzo dobra, rozdzielczość okładki to minimum 3000x2000 i minimalna wielkość pliku 1.5 MB.
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Okładki na pirackie filmy (Skany)
Założyłem ten temat bo są okładki na gry pirackie to ja zrobię na filmy,które znalazłem.
Okładki DVD Custom PL pack 3

Pack zawiera okładki do filmów:

Gladiator
Gol 2
Gwałt
Hannibal po drugiej stronie maski
Harry Potter 4 DVD Boxset
Harry Potter i Zakon Feniksa
Herosi Sezon 1 Dysk 1
Herosi Sezon 1 Dysk 2
Herosi Sezon 1 Dysk 3
Hitman
HollywoodLand
Hostel
Hostel 2
Hostel 2 wersja 2
Iluzjonista
Infiltracja
Infiltracja wersja 2
Ja, Ty i On
Jackass 2 Świry w akcji
Jak Rozpętałem II Wojnę Światową kolekcja kolor
Jasne Błękitne okna
Job czyli ostatnia szara komórka
Karol - Człowiek który został Papieżem
Katyń
Klątwa 2
Kobieta w Błękitnej Wodzie
Kod Da Vinci
Konklawe
Krew jak czekolada
Krwawy diament


KUNIEC

Okładki DVD Custom PL pack 7

Pack zawiera okładki do filmów:

Spider-Man
Spider-Man 2
Spider-Man 3
Spider-Man 3 wersja 2
Star Trek I-X
Stawka większa niż życie
Strażnik
Strzelec
Strzelec wersja 2
Szklana pułapka 4
Sztandar chwały
Świadek koronny
Taxi 4
Teksańska masakra piła mechaniczną: początek
Teletubisie początek
Terminal
The Condemned
Titanic
Torque
Transformers
Tylko mnie kochaj
Upiór w operze




KUNIEC


Okładki DVD Custom PL pack 8


Pack zawiera okładki do filmów:

U Pana Boga w ogródku
U Pana Boga za piecem
Uciec ale dokąd ?
Ultimatum Bourne'a
Ultimatum Bourne'a wersja 2
Underworld
Underworld Evolution
Uśmiech Mony Lizy
V jak Vendetta
Volkodav ostatni z rodu Szarych psów
W ciszy
Wakacje Jasia Fasoli
War
Wejście smoka
Wiatr buszujacy w jęczmieniu
Wieczny student 2
Władca Pierścienie trylogia
Wojownicze Żółwie Ninja
Wróg u bram
Wspaniała siódemka
Wzgórza mają oczy 2
Wzgórza mają oczy 2 wersja 2
Zabójcza Broń kolekcja
Lost - Zagubieni Sezon 1
Lost - Zagubieni Sezon 2
Lost - Zagubieni Sezon 3
Zakładnik
Zmiennicy
Życie na podsłuchu



KUNIEC

Jakość bardzo dobra, rozdzielczość okładki to minimum 3000x2000 i minimalna wielkość pliku 1.5 MB.

PS.Ide na śniedanie więcej okładek dodam za pare godzin.
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: [RS]Prawie 100 IXtreme patches dla gier X360
Mój UP na koncie premium jeśli istnieje taka możliwość poproszę o ściąganie bez konta premium ja na tym zyskuje punkty a wy patche
Pliki w większości nie przekraczają 3,5MB po rozpakowaniu około 260MB
Gry do których są tam patche


        Amped 3.
    Armored Core 4
    Battlefield 2 Modern Combat
    Battlestations Midway
    Blazing Angels Squadron of WWII
    Bomberman Act Zero
    Bullet Witch
    Burnout Revenge
    Cabela's African Safari
    Cabela's Alaskan adventure
    Call of Duty 2
    Call of Duty 3
    Call of Juarez
    Cars
    Chromehounds
    Colin mcRae Dirt
    Command & Conquer Tiberium Wars
    Condemned
    Crackdown ixtreme 1.2 dnl patch
    Crackdown stealth from original dvd
    Dead Or Alive 4.
    Dead or Alive Xtreme 2.
    Dead Rising.
    Def Jam Icon.
    Dynasty Warriors 5 Empires.
    Earth Defence Force 2017.
    Enchanted Arms.
    Eragon.
    F.E.A.R.
    Fantastic Four The Rise Of The Silver Surfer.
    FarCry Instincts Predator.
    Fight Night Round 3.
    Flatout Ultimate Carnage.
    Forza MotorSport 2.
    Full Auto.
    Fuzion Frenzy 2.
    Gears of War.
    Ghost Recon Advanced Warfighter 1 Premium Edition.
    Ghost Recon Advanced Warfighter 2.
    Guitar Hero 2.
    Gun.
    Harry Potter and the Order of the Phoenix.
    Hitman Blood Money.
    Hour Of Victory.
    Import Tuner Challenge.
    Just Cause.
    Kameo.
    King Kong.
    Lord Of The Rings Battle For Middle Earth 2.
    Lost Planet.
    Meet The Robinsons.
    Monster Madness.
    Moto GP 2006.
    NBA Street Homecourt.
    Need For Speed Carbon.
    Need For Speed Most Wanted.
    Ninety Nine Nights.
    Open Season.
    Over G Fighters.
    Overlord.
    Perfect Dark Zero.
    Phantasy Star Universe.
    Pimp My Ride.
    Pirates of the carribbean At The Worlds End.
    Prey.
    Pro Evolution Soccer 6.
    Project Gotham Racing 3.
    Project Sylpheed.
    Quake 4.
    Rainbow Six Vegas.
    Ratatouille.
    Rayman Raving Rabbids.
    Ridge Racer 6.
    Rockstar Table Tennis.
    Rumble Roses XX.
    Saints Row.
    Samurai Warriors 2.
    ShadowRun.
    Shrek The Third.
    Smackdown vs Raw 2007.
    Sonic The Hedgehog.
    Spiderman 3.
    Splinter Cell Double Agent.
    Star Trek Legacy.
    Superman Returns.
    Teenage Mutant Hero Turtles.
    Tenchu Z.
    Test Drive Unlimited.
    Tetris Evolution.
    The Darkness.
    The Elder Scrolls Oblivion IV.
    The Godfather.
    The Outfit.
    Tomb Raider Legend.
    Tony Hawk American's Wasteland.
    Tony Hawk Project 8.
    Top Spin 2.
    Transformers.
    Ultimate Alliance.
    Vampire Rain.
    Virtua Tennis 3.
    Viva Pinata.
    WarTech Senk no Soko.
    World Series Of Poker Tournament Of Champions 2007 Edition.
    xbox live arcade unplugged.

KUNIEC
Plus program do przeglądania oraz patchowania xbox360.iso XDVDMulleterBeta9.7



KUNIEC
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Star Trek: Shattered Universe (XBOX)

TDK Mediactive ( wydawca )
gry akcji ( kosmiczne )
13 stycznia 2004 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
23 kwietnia 2004 ( Europejska data premiery ) (PAL)
13 stycznia 2004 ( data premiery w USA ) (NTSC)
PS2 gra na inne platformy
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń


Kosmiczny symulator, osadzony w tytułowym uniwersum. Wcielamy się w postać członki okrętu USS Excelsior i przystępujemy do kilkunastu zróżnicowanych misji. Akcja rozgrywa się w alternatywnej wersji rzeczywistości.

Star Trek: Shattered Universe jest jednym z nielicznym tytułów z tej serii, który doczekał się swojej premiery wyłącznie na popularnych modelach konsol. Przeważnie jest bowiem tak, iż gry obdarzone logiem Star Trek trafiają na komputery osobiste. W tym przypadku mamy do czynienia z niezbyt rozbudowanym symulatorem, skierowanym bardziej w stronę uproszczonej zręcznościówki. Shattered Universe przypomina więc takie gry jak SW: Starfighter czy też wydawany na Gamecube’a Rogue Squadron. Omawiany tytuł ukazał się na PS2 oraz Xboxa. Obie wersje prezentują bardzo zbliżony poziom wykonania, zarówno jeśli chodzi o jakość oprawy audiowizualnej, jak i przebieg właściwej rozgrywki.

W trakcie zabawy wcielamy się w członka załogi okrętu USS Excelsior, dowodzonego przez kapitana Hikaru Sulu. Jednostka ta powinna być doskonale znana sympatyków kosmicznej sagi, tym bardziej, iż pojawiała się w wielu kinowych produkcjach. Fabuła gry w znacznym stopniu jest natomiast wzorowana na czwartym odcinku drugiego sezonu serialu „Star Trek” – Mirror, Mirror. Okręt USS Excelsior trafia do alternatywnej wersji rzeczywistości, w której wiele rzeczy przedstawionych jest w odmienny sposób. Przykładowo, słynny okręt Enterprise dowodzony jest przez wrogo nastawionego komandora Chekova. Jak się można łatwo domyślić, w trakcie zabawy będziemy próbowali powrócić do dobrze znanej wersji rzeczywistości.

Właściwa gra oferuje 19 stosunkowo rozbudowanych misji. Każdy z etapów posiada wiele zróżnicowanych celów, które musimy sukcesywnie wypełniać. Zdecydowana większość misji ma charakter typowo ofensywny. Zasiadamy wtedy za sterami niewielkich statków i bierzemy udział w dynamicznych pojedynkach z siłami wroga. Zdarzają się też jednak ciekawsze zadania, m.in. o charakterze zwiadowczym. Każda ze sterowanych jednostek posiada kilka różnych broni, pomiędzy którymi można dowolnie wybierać. Oprawa wizualna gry prezentuje przeciętny poziom wykonania, aczkolwiek na uwagę zasługują stosunkowo widowiskowe pojedynki z siłami wroga. Miłośników serii Star Trek zainteresuje też zapewne obecność kilku znanych aktorów. Ich głosy można usłyszeć głównie podczas wyświetlania scenek przerywnikowych.





Star Trek: Shattered Universe (NTSC)


/> Password: jazz316
KUNIEC
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Star Trek: Encounters (PS2)

4JStudios ( producent )
Bethesda Softworks ( wydawca )
symulatory ( kosmiczne ) / strategiczne ( taktyczna )
04 października 2006 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
01 grudnia 2006 ( Europejska data premiery ) (PAL)
04 października 2006 ( data premiery w USA ) (NTSC)
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: split screen liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: 12+


Star Trek: Encounters jest kosmicznym symulatorem z przewagą elementów zręcznościowych, aczkolwiek nie brakuje w nim wątków taktycznych. Wszystko dzieje się w tytułowym świecie "Gwiezdnej Wędrówki".

Star Trek jest jednym z najpopularniejszych seriali telewizyjnych w klimatach science fiction, jakie kiedykolwiek powstały. Nakręcono mnóstwo odcinków, a do tego dorzucono szereg filmów pełnometrażowych, setki książek i komiksów, a także sporo gier komputerowych. Jedną z nich jest symulator z przewagą elementów zręcznościowych (ale również z obecnością taktyki) pod tytułem Star Trek: Encounters, którego producentem jest firma 4J Studios.

Gratką dla fanów jest fakt, że w grze znalazły się pojazdy, postacie i broń pochodzące z całych czterdziestu lat, od których istnieje uniwersum Star Trek (notabene - powstałe za sprawą Gene'a Roddenbery'ego). Wielbicielom Star Treka prędko przypomną się takie serie, jak The Next Generation (z takimi bohaterami, jak Jean-Luc Picard i William Thomas Riker), Deep Space Nine (Benjamin Sisko, Worf), Voyager (Kathryn Janeway, Chakotay, Tuvok), Enterprise (Jonathan Archer, T'Pol).

Podczas zabawy trafiamy na wydarzenia, które do tej pory śledziliśmy na ekranach telewizorów oraz w kinach. Spotykamy przedstawicieli aż 11 ras, takich jak Borgowie, Klingoni czy Romulanie. Ponadto w grze znalazło się aż 60 statków ze Star Treka, a wśród nich oczywiście sławne USS Enterprise oraz USS Voyager.

Rozgrywka nie jest zbyt skomplikowana. Ot, przejmujemy kontrolę nad statkiem i brniemy w najdalsze odmęty kosmosu, eliminując kolejnych wrogów i dbając o swoją maszynę. Przeciwników traktujemy rozmaitymi rodzajami broni, takimi jak fazery, działka pulsacyjne czy torpedy. Bawimy się albo w trybie Skirmish, który pozwala nam stoczyć potyczkę "na szybko", albo w Episode, gdzie poznajemy przygotowaną przez twórców fabułą, albo w multiplayerze wraz z przyjacielem (tryb kooperacji albo rywalizacji).





Platform: PS2
Language: English
Region: PAL SLES_545.54
Genre: Space Combat Sim
Type: CD
Format: Bin-Cue



KUNIEC
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Wszystko na Temat Filmów/Premiery/Zapowiedzi/Wydarzenia
5.Newsy
Jolie zastąpi Cruise'a?

Szpiegowski thriller studia Columbia Pictures, "Edwin A. Salt" niegdyś miał być kręcony z gwiazdą, Tomem Cruisem. Teraz scenariusz przepisze Kurt Wimmer, by główną rolę mogła zagrać Angelina Jolie. Philip Noyce pozostaje reżyserem, a Lorenzo di Bonaventura i Sunil Perkash producentami.

Jolie jest bliska podpisania kontrakty na tytułową rolę. Jest to opowieść o agentce CIA oskarżonej o bycie rosyjskim uśpionym szpiegiem, która musi uniknąć złapania, by udowodnić swoją niewinność.

Cruise długo był związany z projektem, ale ostatnio z niego zrezygnował. Dobrze oceniany scenariusz ma miejsce na kilka innych męskim gwiazd filmowych.

Podobno zmian w scenariuszu nie trzeba dużych, by podpasować głównego bohatera pod Angelinę Jolie.

"Edwin A. Salt" na pewno będzie miał zmieniony tytuł i jeśli wszystko wyjdzie, będzie to powrót Jolie po niedawnych narodzinach bliźniaków. Inny filmem, będącym kandydatem na jej powrót, jest dramat Lionsgate, "Atlas Shrugged", będący adaptacją powieści Ayn Rand, którą dokonał Randall Wallace.
KUNIEC

Trzęsienie ziemi J.J. Abramsa

Producent J.J. Abrams i scenarzystar David Seltzer ("The Omen") pracują razem nad filmem katastroficznym o trzęsieniu ziemi dla Universala.

Projekt na razie jest niezatytułowany i nie ma być to remake filmu z 1974 roku "Trzęsienie Ziemi".

Szczegóły są trzymane w tajemnicy.

Abrams będzie produkować z Bryanem Burkiem i Sherryl Clark poprzez ich firmę Bad Robot production.

Twórca "Lost" obecnie kończy reżyserię "Star Trek" z planowaną premierę na 8 maja 2009 roku. W tej chwili planuje tylko produkować film o trzęsieniu ziemi.
KUNIEC


Tom Cruise wraca do komedii?

Tom Cruise jest luźno powiązany z projektem pod tytułem "Food Fight", ciepłej komedii o nowojorskim kucharzu, który zmuszany jest do gotowania w szkolnej stołówce. Cruise zagrałby rolę kucharza.

Doświadczony scenarzysta, Adam Brooks ("Na pewno, być może") ma napisać scenariusz. Twórca "Drillbit Taylor", Steven Brill prowadził rozmowy, by wyreżyserować "Food Fight", ale nie doszli do porozumienia i szukają nowego reżysera.

"Food Fight" byłoby powrotem Cruise'a do gatunku, który miał kilka komedii od czasu jego przełomowej roli w "Risky business". Ostatnią taką rolę miał w dramedii z 1996 roku, "Jerry Maguire".

W "Tropic Thunder", Cruise gra szefa studia z nadwagą. Miał kilka komediowych ról przez ostatnie lata w filmach jak "Austin Powers in Goldmember".
KUNIEC

Więcej newsów później.
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: VA - Muzyczne hity wielkiego ekranu
VA - Muzyka Wielkiego Ekranu 2008 (skladanka uwtorow z flimow)

Artist : VA
Album : Muzyka Wielkiego Ekranu
Genre : Soundtrack
Source : 4xCDDA
Date : 04-21-2008


CD-1

1 King Kong - Prelude 4:06
2 The Adventures Of Robin Hood - Love Theme 6:26
3 Alexander Nevsky - Entry Into Pskov 4:22
4 Wuthering Heights - Cathy's Theme 2:56
5 The Sea Hawk - Suite 6:31
6 The Thief Of Bagdad - The Love Of The Princess 4:53
7 The Mark Of Zorro - Overture 4:43
8 Laura - Main Title 6:21
9 The Treasure Of The Sierra Madre - Finale 3:27
10 War Of The Worlds - Main Title/Prelude 4:58
11 Prince Valiant - Prelude 1:54
12 The Caine Mutiny - March 2:30
13 To Catch A Thief - Suite 5:54
14 The Vikings - Suite 3:34

CD-2

1 Breakfast At Tiffany's - Moon River 3:10
2 The Guns Of Navarone - The Legend Of Navarone 2:34
3 El Cid - Love Theme 4:17
4 Dr No - The James Bond Theme (Symphonic Version) 3:03
5 How The West Was Won - Prelude 3:19
6 Dr Strangelove - The Bomb Run 2:15
7 The Longest Day - March 4:44
8 Hatari - Baby Elephant Walk 2:27
9 The Sandpiper - The Shadow Of Your Smile 4:16
10 The Thomas Crown Affair - The Windmills Of Your Mind 3:29
11 Romeo and Juliet - Suite 7:43
12 2001 Space Oddysey - Also Sprach Zarathustra 1:51
13 Once Upon A Time In The West - Man With Harmonica 3:54
14 Ryan's Daughter - Suite 8:57

CD-3

1 Summer Of 42 - The Summer Knows 3:38
2 Last Tango In Paris - Theme 3:29
3 The Godfather - The Godfather Walz 3:45
4 The Godfather - Speak Soflty Love 2:46
5 The Way We Were - Theme 3:15
6 Papilon - Out To Sea/Main Title 3:56
7 The Deer Hunter - Cavatina 3:16
8 Star Trek: The Motion Picture - Finale 4:00
9 Body Heat - Theme 4:36
10 Excalibur - O Fortuna From... 2:47
11 The Right Stuff - Finale 4:47
12 The Cotton Club - Main Theme 2:32
13 Jean The Florette - Main Theme 3:24
14 Lethal Weapon - Meet Martin Riggs 3:18
15 Batman - Suite 13:00

CD-4

1 Ghost - Unchained Melody 3:43
2 Basic Instinct - Theme 2:33
3 Prince Of Tides - Main Title 3:51
4 Last Of The Mohicans - Main Title 3:15
5 The Bodyguard - Love Theme 3:48
6 Il Postino - Theme/The Bicycle 4:38
7 Braveheart - End Titles 7:06
8 Apollo 13 - Main Title 3:03
9 Independence Day - Finale 9:03
10 The English Patient - As Far As Florence/Rupert Bear 4:07
11 Titanic - Take Her To Sea, Mr Murdoch 4:25
12 Saving Private Ryan - Hymn To The Fallen 6:05
13 The Mask Of Zorro - Suite 6:13



KUNIEC
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: VA - Cult TV Themes - 2CD (2008)

Release Date.: 10/11/2008
Store Date...: 09/09/2008
Source.......: CDDA
Packer.......: 0.38g
Style........: Showtunes
Record Label.:
Cat Nr.......:
Encoder......: Lame
Quality......: VBRkbps

    CD 1

    101. va - the simpsons 01:39
    102. va - doctor who 02:23
    103. va - the a-team 03:25
    104. va - thunderbirds 03:38
    105. va - mission impossible 04:16
    106. va - the man from u n c l e 02:49
    107. va - the addams family 02:22
    108. va - captain scarlet and the mysterons 01:54
    109. va - joe 90 01:52
    110. va - knight rider 02:40
    111. va - the munsters 02:31
    112. va - the incredible hulk 02:07
    113. va - little house on the prairie 02:57
    114. va - lost in space 02:40
    115. va - the saint 03:06
    116. va - space 1999 03:11
    117. va - stingray 01:53
    118. va - black beauty 02:39
    119. va - blakes 7 04:26
    120. va - captain pugwash 01:06
    121. va - charlie brown 02:21
    122. va - the dukes of hazzard 02:23
    123. va - the magic roundabout 01:21
    124. va - buck rogers in the 25th century 02:26
    125. va - battlestar galactica 05:09
    ------
    67:14 min
    95.67 mB

    CD 2

    201. va - the avengers 03:18
    202. va - hawaii five-0 03:21
    203. va - hill street blues 03:08
    204. va - the rockford files 02:33
    205. va - magnum pi 02:23
    206. va - kojak 03:15
    207. va - bonanza 01:40
    208. va - the fugitive 01:13
    209. va - airwolf 03:00
    210. va - monty pythons flying circus 02:11
    211. va - baywatch 02:31
    212. va - taxi 02:35
    213. va - dallas 03:16
    214. va - dynasty 02:45
    215. va - the waltons 01:33
    216. va - twin peaks 02:46
    217. va - miami vice 03:34
    218. va - the high chaparral 01:13
    219. va - police squad 01:55
    220. va - star trek 02:24
    221. va - the twilight zone 02:50
    222. va - the x files 03:27
    223. va - charlies angels 01:50
    224. va - fawlty towers 00:53
    225. va - starsky and hutch 02:30
    ------
    62:04 min
    89.09 mB




KUNIEC
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: James Horner - Aliens Deluxe Edition


Info:
Artist: James Horner
Album: Aliens
Year: 1986
Genre: OST
Size: 353MB (5% data repair)
Format: FLAC (Free Lossless Audio Codec) [Eac Flac Cue Log]

James Horner (ur. 14 sierpnia 1953 w Los Angeles), amerykański kompozytor muzyki filmowej.

W wieku 5 lat rozpoczął grę na fortepianie i kontynuował ją w Royal Academy of Music w Londynie. W 1970 roku przeniósł się wraz z rodziną do Stanów Zjednoczonych. Tam rozpoczął studia na Uniwersytecie Południowej Kalifornii, gdzie otrzymał tytuł magistra, a później przeniósł się na Uniwersytet Kalifornijski w Los Angeles. Zdobył tam tytuł doktora i przez wiele lat pracował jako wykładowca.

W późnych latach 70. otrzymał od Amerykańskiego Instytutu Filmowego propozycję napisania muzyki do filmu The Drought.

Podczas pracy dla AFI spotkał Rogera Carmana – producenta nisko budżetowych horrorów i sci-fi. Horner w trakcie współpracy z nim napisał muzykę m. in. do Battle Beyond The Stars, Humanoids From The Deep czy Lady in Red. Z czasem jednak otrzymywał oferty do coraz większych produkcji.

Pierwszy znaczący sukces odniósł w roku 1982, kiedy to skomponował wtedy muzykę do filmu Star Trek: Gniew Khana. Artysta zyskał wtedy dużą popularność i stał się jednym z najlepszych Hollywoodzkich kompozytorów. W roku 1987 Horner otrzymał swoje pierwsze nominacje do Oscara za muzykę do filmu Obcy - decydujące starcie i piosenkę do filmu An American Tail.

Obecnie James Horner współpracuje z najlepszymi muzykami na świecie, w tym ze słynną London Symphony Orchestra i równie znanymi reżyserami: Steven Spielberg, James Cameron, Oliver Stone, czy Mel Gibson.

Track Listing:

1. Main Title (05:13)
2. Bad Dreams (01:22)
3. Dark Discovery / Newt's Horror (02:07)
4. LV-426 (02:03)
5. Combat Drop (03:29)
6. The Complex (01:34)
7. Atmosphere Station (03:11)
8. Med. Lab. (02:04)
9. Newt (01:14)
10. Sub-Level 3 (06:36)
11. Ripley's Rescue (03:19)
12. FaceHuggers (04:24)
13. Futile Escape (08:29)
14. Newt Is Taken (02:04)
15. Going After Newt (03:10)
16. The Queen (01:45)
17. Bishop's Countdown (02:50)
18. Queen To Bishop (02:31)
19. Resolution And Hyperscape (06:27)
20. Bad Dreams (Alternate) (01:23)
21. Ripley's Rescue (Percussion Only) (03:20)
22. LV-426 (Alternate Edit - Film Version) (01:13)
23. Combat Drop (Percussion Only) (03:24)
24. Hyperspace (Alternate Ending) (02:00)
KUNIEC



KUNIEC

Password:

zakodowanehaslo
KUNIEC
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: [RS] 1000% Dream&Dance (2007)
[RS] 1000% Dream&Dance (2007)



Genre: pop
Quality : 256kbps / Joint Stereo
Total Size: 650 MB


1.INTRO (WELCOME TO PLANET DREAM DANCE)
2.ROBERT MILES -CHILDREN-
3.ZHI-VAGO -CELEBRATE (THE LOVE)-
4.IMPERIO -ATLANTIS-
5.DJ DADO -DREAMING-
6.GIGI D'AGOSTINO -FLY-
7.W. P. ALEX REMARK -PYRAMID-
8.DOCTOR TWILIGHT -MISSION IMPOSIBLE-
9.ALEX REMARK -NEPHERTITY-
10.SASH! feat. LA TREC -STAY-
11.BLUE HEAVEN -DREAMING IN THE RAIN-
12.ATB -9 PM (TILL I COME)-
13.CONTROL-X -BREATH OF SAX-
14.HUDSON & CURVE -THEME FROM THE X-FILES-
15.SA TRINCHA -SA TRINCHA-
16.DJ QUICKSILVER -BELIEVE-
17.ROBERT MILES -FABLE-
18.INTRO
19.ROBERT MILES - LANDSCAPE
20.DJ DADO - REVENGE
21.ZHI-VAGO - DREAMER
22.R.VALENTINO - DREAM PEAKS
23.ROLAND BRANT - NUCLEAR SUN
24.SWEET FLOWERS - I'VE GOT TO FEEL YOU
25.TWO OF GALAXY - THEME FROM STAR TREK
26.ALLURE - WHEN SHE LEFT
27.FRANK KUNNE - L.O.V.E.
28.DJ DADO - X-FILES THEME
29.LARA CROFT - RAIDERS
30.DJ DATA - GRAND PIANO
31.DJ JO vs.TIBBY - WAVEBELLS
32.HUDSON & CURVE - THEME FROM MISSION IMPOSSIBLE
33.NIGHT DREAM - DESTINY
34.WISEHAND - TIMELESS
35.ROBERT MILES - ONE & ONE
36.DJ DADO - METROPOLIS
37.ATB - YOU A NOT ALONE airplay chill remix
38.DJ QUICKSILVER - PLANET LOVE
39.KASMONOVA - DISCOVER THE WORLD
40.D.D.PINK - SHINE ON YOUR CRAZY DIAMOND
41.NOVASPACE - GUARDIAN ANGEL
42.JEAN MICHAEL JAREE - OXYGENE 8
43.SNAP feat RUKMANI - RAME
44.SYLVER - TURN THE TIDE
45.ATB - HERO
46.SYLVER - FOREVER IN LOVE
47.IAN VAN DAHL - RUN
48.BARCODE BROTHERS - FLUTE
49.ROBERT MILES - ENJOY
50.ROBERT MILES - IN MY DREAMS
51.CJ STONE - INFINITI
52.PAUL VAN DYK - FOR AN ANGEL
53.ROBERT MILES - EVERYDAY LIFE
54.KAY CEE - LOVE STIMULATION
55.ANDORA - BLADERUNNER
56.AYLA - LIEBE
57.DOWNLOAD - MILLENIUM
58.TALLA 2XLC - LOVE'S COMING DOWN
59.YORK & JAMILA - JASTAMBA
60.FLORIBUNDA - FLORIBUNDA
61.DJ SAKIN - NORMALSLAND
62.HYPERTROPHY - ETERNAL FLAMES
63.STORM - HURI-KHAN
64.SPELLBOUND - UNIVERSE OF LIFE
65.MARC ET CLAUDE - HOW MUSH CAN YOU TAKE
66.FAITHLESS - TAKE THE LONG WAY HOME
67.BINARY FINARY - 1999
68.DJ TONKA - HALFA
69.ATB - WATEFALL 2003
70.SYSTEM F - TOGETHER
71.DJ QUICKSILVER - NEW LIFE
72.SYLVER - FORGIVEN
73.PPK - RELOAD
74.KAI TRACID - 4 JUST 1 DAY
75.NOVASPACE - TO TRANCE
76.IAN VAN DAHL - CASTLES IN THE SKY
77.TRANCE ALLSTARS - LOST IN LOVE atb mix
78.SYLVER - SKIN
79.NOVA - MEMORIES
80.ATB - I WANNA CRY
81.TILMANN UHRMACHER - FREE
82.ZHI-VAG0 - CELEBRATE THE LOVE 2002 dj garry remix
83.DRIFTWOOD - FREELOADER driftwood remix
KUNIEC





KUNIEC
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Star Trek Enterprise wszystkie sezony

From nfo:
XviD 1.1.0 - 491kbps
MP3 VBR Audio - 96kbps
448x256 Resolution

Sezon 1

1x01-02

1x03

1x04

1x05

1x06

1x07

1x08

1x09

1x10

1x11

1x12

1x13

1x14

1x15

1x16

1x17

1x18

1x19

1x20

1x21

1x22

1x23

1x24

1x25

1x26
KUNIEC
Sezon 2

2x01

2x02

2x03

2x04

2x05

2x06

2x07

2x08

2x09

2x10

2x11

2x12

2x13

2x14

2x15

2x16

2x17

2x18

2x19

2x20

2x21

2x22

2x23

2x24

2x25

2x26
KUNIEC
Sezon 3

3x01

3x02

3x03

3x04

3x05

3x06

3x07

3x08

3x09

3x10

3x11

3x12

3x13

3x14

3x15

3x16

3x17

3x18

3x19

3x20

3x21

3x22

3x23

3x24
KUNIEC
Sezon 4

4x01

4x02

4x03

4x04

4x05

4x06

4x07

4x08

4x09

4x10

4x11

4x12

4x13

4x14

4x15

4x16

4x17

4x18

4x19

4x20

4x21

4x22
KUNIEC

A tutaj z lektorem
Star Trek: Enterprise 1x01


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x02


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x03


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x04


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x05


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x06


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x07


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x08


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x09


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x10


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x11


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x12


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x13


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x14


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x15


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x16


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x17


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x18


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x19


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x20


KUNIEC
Star Trek: Enterprise 1x21


KUNIEC
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Wierzyciele zadluzonych placowek (np. szpitali)...
Dnia Wed, 10 Jan 2007 23:14:41 +0100, Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz
napisał(a):


czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał Michał Gancarski na pl.pregierz do nas:

| Napisz chociaż jak się określa ów "zysk" i "ekonomiczną efektywność"
| względem uratowanego ludzkiego życia czy przywróconego zdrowia.
| Dokładnie tak samo, ja mierzy się dług, który ktoś musi spłacić wobec

Czyli jak ?


Weź sobie fragmencik o dwóch punktach z 4-wymiarowej przestrzeni i będziesz
miał odpowiedź.


| Tyle tylko, że ów "zabójczy mit" w obecnej sytuacji stał się
| jak najbardziej prawdziwy. Niestety.
| Nie, dzisiejszy system właśnie według tego mitu próbuje działać. Dlatego
| daje takie efekty. Ja rozumiem, że gdy czyta się dużo fantastyki

Takie teksty ad personam (na dodatek średnio trafne)
naprawdę mogłeś sobie darować.


To nie jest nawet ad-personam. Ktoś, kto wierzy w stoliczki, może spokojnie
uwierzyć w Star-Trek. Star-Trek to jest właśnie universum, w którym się nie
poruszamy, czemu z kolei Ty się tak cholernie dziwisz. Picarda nie
obchodziło, czy rozwali statek, w razie czego replikatory, czy jak ich się
te cudowne maszyny nazywały, zrobią nowe. Cost free.


| Jeśli wierzymy, to nie pozwolimy upaść nawet
| najbardziej zadłużonemu przedsięwięciu. Po dwóch pokoleniach nie będziemy
| mieć nawet resztek gospodarki.

A co Twoim "ekonomicznym" zdaniem należałoby zrobić ?


Już Ci kiedyś tłumaczyłem, że nie ma "mojego ekonomicznego" zdania. Albo
zauważasz rzeczywistość i wiesz skąd się biorą nieprawidłowości albo też
nie zauważasz. Najgorzej jest widzieć nieprawidłowości i nie znać przyczyn.
Ekonomia nie ma tu nic do rzeczy, choć pomaga. Mam przeklejać teksty z
syffa? Google, bracie.


Bo jak na razie jedynie co widzę to "Kononowicz" - zlikwidować
wszsytko i już. Tylko nie wiem co proponujesz zanim pojawią się
nowe wspaniałe prywatne usługi medyczne.


A co proponujesz otyłemu kolesiowi, który chce mieć fantastyczną
musklaturę? Dietę cud, która nie działa czy miesiące, może lata,
intensywnego, bolesnego treningu? To tak jakbyś spytał co proponuję w
kwestii rowziązania problemu grawitacji, gdy szybko trzeba wyrzucić kogoś
za burtę sterowca, bo ten jest za bardzo obciążony. W odróżnieniu od
sytuacji na sterowcu, my jednak nie musimy ponosić takich ofiar. Gdzie są
koszyki świadczeń gwarantowanych? Gdzie jest zezwolenie na traktowanie
szpitali prywatnych i publicznych na takich samych zasadach? Gdzie jest
system voucherów? Gdzie pozwolenie na upadłość i przejęcie szpitala w ręce
prywatne? Dla mnie ludzkie życie to ludzkie życie. Nie interesuje mnie, czy
operację przejdzie osoba biedna czy bogata.


| Shit, ja naprawdę pisałem to samo ile, dwa dni temu?

No i ?


To, że Bastiat powinien być lekturą obowiązkową w każdej szkole.

EOT.

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Soldier of Fortune II

Swego czasu firma Raven Software wypuściła kontrowersyjną grę (a która nie jest kontrowersyjna?), Soldier of Fortune. Była ona mocno krytykowana za brutalność, drastyczne sceny śmierci i, jak zwykle w takich grach, mnóstwo krwi (w niektórych krajach nawet wycofano grę ze sprzedaży). Bohaterem był były komandos John Mullins, a właściwie był on nie tyle bohaterem, ile konsultantem przy tworzeniu gry. To właśnie dzięki jego wiedzy stworzono wszystkie misje, broń i otoczenie. Była to jedna z pierwszych gier, w której przeciwnicy mieli wyznaczone specjalne strefy trafień, od których zależały ich rany. Poza tym gra była naprawdę niezła w trybie multiplayer.

Jednak grę skończono i gracze zaczęli oczekiwać drugiej części. Długo nie było wiadomo czy gra powstanie, aż w końcu oświadczono, że powstanie, jednak dopiero pod koniec roku. No cóż, przyjdzie nam trochę poczekać, by znowu wcielić się w najemnika. Ale na razie zobaczmy co będzie oferować gra.

A więc w drugiej części gry znowu będziemy mieli okazję wcielić się w Johna Mullinsa, który oczywiście także brał udział przy tworzeniu gry. Jednak już teraz mam niemiłą niespodziankę dla wszelkich fanów gier sieciowych. Otóż Soldier of Fortune II będzie wyłącznie grą single player. Raven Software nie planuje dodania trybu multiplayer. Wydaje się to bardzo dziwne w czasach, gdzie praktycznie każda gra posiada ten tryb, a jakby tego było mało, powstaje coraz więcej gier tylko sieciowych. Nie wnikajmy w przyczyny tej decyzji. Być może autorzy chcą skupić się na trybie dla jednego gracza, by jak najlepiej go dopracować? Pożyjemy, zobaczymy.
Pierwsza część gry chodziła na silniku Quake II, który bardzo ograniczał działania autorów. Nie mogli oni bowiem umieścić w grze tego, co by chcieli. Dlatego sequel będzie już wykorzystywał silnik z Quake III: Team Arena, użyje specjalnego systemu ROAM autorstwa Ravena, który posłuży do tworzenia terenu oraz skryptów ICARUS wykorzystanych w grze Star Trek: Voyager Elite Force.
Pamiętacie pewnie, że w pierwszej części użyto specjalnego systemu renderingu, zwanego GHOUL. W SoF2 będzie użyty GHOUL II, znacznie rozszerzona wersja wcześniejszego systemu. System ten obsługiwał strefy trafień, których było 13, oraz wszelkie trójwymiarowe obiekty w grze. GHOUL II jest dużo bardziej zaawansowanym systemem. Liczba stref, w które można trafić przeciwnika zwiększyła się z 13 do aż 36. A wszystkie postacie są modułowe, dzięki czemu będzie można dodawać kolejne obiekty przy mniejszym nakładzie pracy.
System ROAM będzie służył do tworzenia terenu. Jego namiastkę można było ujrzeć w misji, w której walczyliśmy na pędzącym pociągu. Autorzy obiecuję, że w SoF 2 również będą przewijane mapy, ale sześć razy większe i bardziej interaktywne. Autorzy wprowadzili również więcej momentów, w których będziemy poruszać się pojazdami, jednak nie dano nam możliwości kierowania nimi, choć będzie można z nich strzelać (np. ze śmigłowca).
Kolejną zmianą, jaka zaszła od poprzedniej części gry będzie to, że broń jaką będziemy dysponowali będzie jak najbardziej prawdziwa. Nie będzie więcej ganiania z wyrzutnią rakiet, czy jakąś bronią strzelającą promieniami. W grze umieszczono 14 rodzajów broni, od pistoletów, aż po strzelby snajperskie oraz aż 10 różnych typów granatów. Jeśli chodzi o granaty, to ich rodzaj zależeć będzie od tego, w jakim kraju będziemy się akurat znajdowali. I to jest jak najbardziej logiczne, bo np. będąc w Rosji nie spodziewajmy się, że będziemy mogli używać amerykańskich granatów. A dodatkowo na broni będą wypisane nazwy najważniejszych jej producentów (prawdziwe!).
W naszych akcjach nie mogło zabraknąć wsparcia. W poprzedniej grze pomagał nam Hawk. W drugiej części będzie to kobieta, Madeline Taylor. Niestety, nie będziemy mieli z nią styczności bezpośredniej, a jedynie przez CODEC, czyli radio. Najciekawsze jest to, że jak zapowiadają autorzy, w jednej z misji nie będziemy działać sami, ale jako członek większego oddziału marines. I na dodatek będą nam oni wydawać rozkazy. A raczej trzeba je będzie wykonywać bez szemrania, bo jak nie, to po prostu dostaniemy kulkę w łeb (wielu graczy na pewno zechce spróbować, jak to jest walczyć z całym oddziałem marines .
To jeszcze nie koniec niespodzianek. Co powiecie na porozumiewanie się językiem gestów? Tutaj jak zwykle przysłużył się John Mullins. Jest to język gestów jednostek specjalnych, który został stworzony do bezgłośnego porozumiewania się w czasie walki. Nasi ludzie także będą się nim porozumiewać i przydałoby się poznać przynajmniej podstawowe polecenia by nie zacząć strzelać, kiedy dowódca nakazuje bezwzględną ciszę. My porozumiewamy się językiem gestów, a wrogowie w swoim języku, który będzie zależeć od kraju, w jakim aktualnie wykonujemy zadanie.

Jeśli chodzi o AI komputerowch przeciwników, to już w pierwszej części potrafili strzelać zza ściany i uciekać, kiedy byli ranni. Jednak nie zdarzało się to stale, a jedynie czasami. W Sof 2 AI przeciwników została napisana od nowa. Specjalnie zatrudniono dwóch jajogłowych z uniwersytetu Wisconsin, którzy są specjalistami od sztucznej inteligencji. Na razie nie można powiedzieć, jak ich zatrudnienie wpłynęło na inteligencję przeciwników, ale możemy sądzić, że bardzo.
Nasze zadania wykonywać będziemy w czasie 10 misji, w ponad 70 poziomach, w takich miejscach jak Kolumbia, Hong Kong, Kamczatka, Jordan, czy nawet zatoka Tampy. I na pewno podczas ich wykonywania nie będziemy się nudzić. Pozostaje tylko poczekać do listopada, bo wtedy ma zostać wydana gra i zobaczyć, jak będzie się sprawować.


KUNIEC

KUNIEC
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Pokonać przestrzeń
Ludzkość poszukuje napędów pozwalających pokonywać odległości międzygwiezdne. Duże nadzieje pokładane są w napędzie fotonowym.


Wielu naukowców na całym świecie głowi się, jak można pokonać odległości międzygwiezdne. Wielkie nadzieje pokładane są w napędzie fotonowym, o którym po raz kolejny dostaliśmy ciekawą wiadomość, którą się chcemy podzielić z czytelnikami FN. Głównym bohaterem będzie doktor Young Bae z Bae Institute, ale o nim za chwilę.

Kolejny już raz udowodniono iż powieściopisarze gatunku science-fiction są raczej jasnowidzami technologicznymi niż fantastami. Jak dowodzi tego współczesna nauka, wszystkie nawet najbardziej nieprawdopodobne technologie opisywane w takich seriach filmowych jak Star Trek, Star Wars czy nawet Terminator w większości da się zrealizować (przynajmniej teoretycznie). Kiedy pod koniec lat 60” zeszłego wieku Gene Roddenberry tworzył serial Star Trek wraz z kolegami wymyślił iż do rozpędzenie statku kosmicznego do prędkości bliskiej światła potrzeba 10cm3 antymaterii. Dziś naukowcy obliczyli że pomylił się o połowę, wystarczy tylko 5cm3! Cały kłopot w tym iż współcześnie naukowcy nie dysponują nawet miligramem antymaterii w jednym momencie.

Nie mniej jednak praktycznie wszystkie pomysły autorów fantastyki naukowej, nawet te wydające się najbardziej nierealne można w ten czy inny sposób zrealizować. Faktycznie, większość z nich na tym etapie jest raczej teorią, ale gdy istnieją podstawy teoretyczne, do realizacji pozostaje już nie wiele.

Współcześnie największym hamulcem dla rozwoju nowoczesnych technologii są pieniądze. Badania wymagają ogromnych środków, których pozyskanie często jest niemożliwe. Twórcom często pozostaje czekać aż koszty spadną, co często zajmuje całe lata. Już dziś znane są technologie które z punktu widzenia zwykłego człowieka są bardziej magią niż nauka, na przykład teleportacja światła, czy komputer kwantowy który dzięki niewiarygodnie szybkiej pracy był by w stanie rozkodować najpotężniejsze zabezpieczenia ziemskiej informatyki w parę godzin (co zwykłym super komputerom zajęło by setki lat).

Z tymi wszystkimi problemami poradził sobie Doktor Young Bae z Bae Institute. Udało mu się zbudować urządzenie które jest Laserowym Napędzie Fotonowym (PLT - Photonic Laser Thruster). Jak nazwa wskazuje urządzenie będzie miało zastosowanie jako napęd w statkach kosmicznych. Zasadza działania owego urządzenia jest bardzo podobna, do silnika odrzutowego, różnica jednak jest taka iż odrzucaną materią nie jest już paliwo rakietowe, a fotony – na w pół materia, na w pół energia elektromagnetyczna która tworzyć światło!

Budowa jest bardzo skomplikowana, ale najprościej można to opisać tak: promień lasera odbijany tysiące razy pomiędzy lustrami, jest wzmacniany aż 3000 razy! Dzięki temu, laster nawet o niewielkiej mocy, jest w stanie wygenerować moc najpotężniejszych laserów przemysłowych.
Urządzenie znajdzie zastosowanie również w przemyśle, jednak jego zaleta jako napędu jest najważniejsza, szacuje się iż pojazd wyposażony w ten napęd był by w stanie dolecieć z Ziemi do Marsa w tydzień! Nie wykluczone iż osiągnięcie prędkości bliskiej światłu też będzie możliwe.



Aktualnie doktor Bae zamierza połączyć technologię PLT z Photon Tether Formation Flight (PTFF). PLT ma o 100 000 razy zwiększyć precyzję lotów kosmicznych w formacjach. Dzięki temu pozycję poszczególnych pojazdów formacji można by kontrolować z dokładnością do nanometra. To z kolei pozwoli na zbudowanie lepszych urządzeń służących do badania kosmosu.

W prezentacji urządzenia brał udział doktor Franklin Mead, jeden z czołowych badaczy nad zaawansowanymi systemami napędowymi, zatrudniony w Laboratorium Badawczym Lotnictwa Wojskowego (AFRL). To niewiarygodne urządzenie. Z tego co wiem, nikomu wcześniej nie udało się go skonstruować. Spotkało się ono z ogromnym zainteresowaniem - powiedział Mead.
Zainteresowanie technologią wyraziły takie firmy i organizacje jak NASA i AFRL.

Czy jest to właściwy kierunek? Oczywiście... nie!


Podczas dziesiątek Bliskich Spotkań III Stopnia, do których co roku dochodzi na Ziemi, zdarzały się także takie, kiedy uczestnicy takich wydarzyć mogli zadawać "obcym" pytania. Nie jest to częste, ale zdarza się. Ludzie pytają o różne rzeczy: lekarstwo na raka, czy jest życie po śmierci, kiedy się ujawnią itp.
Ale kilka razy w spotkaniach z załogami UFO uczestniczyli inżynierowie, którzy zapytali o napęd ich statków. Niezależnie od tego, gdzie dochodziło do takich spotkań (Brazylia, USA, Japonia itp.), wszystkie odpowiedzi były zgodne. Obcy wyjaśniali, że zamieniają obiekt wraz z załogą w czystą energię, po czym otwierają tunel czasoprzestrzenny. W nim miliony lat świetlnych są w stanie pokonać w czasie równym zero. Napęd konwencjonalny (jak opisany wyżej fotonowy) pozwala jedynie na bezpieczne oddalenie się od planety, co pozwala wtedy otworzyć ów tunel w przestrzeni.

Mamy relację pracownika NASA, który kiedyś przeżył CE III. Zapytał on obcych, po ilu latach doprowadzili swoją technikę do poziomu pozwalającego na manipulację czasoprzestrzenią. Uzyskał rozbrajająco szczerą odpowiedź: po około milionie lat.
Nasz rozwój technologiczny jest oceniany (w zależności od sposobu oceny danego historyka) od 200 lat do 3 tysięcy lat (albo 15 tysięcy, jeśli za technologię uznamy maczugę).

Źródło:
Bae Institute
http://www.baeinstitute.com/tech_advPropulsion.html Przeczytaj więcej odpowiedzi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aircar.opx.pl



  • Strona 2 z 2 • Znaleziono 208 rezultatów • 1, 2