Czytasz wypowiedzi znalezione dla zapytania: Stargard Szczeciński ZNTK





Temat: CM40-poszukuję danych
 GriZZli <grizzl@gazeta.SKASUJ-TO.plnapisał(a):


Jak w temacie: Poszukuję zdjęć, specyfikacji, danych ciągnika manewrowego
CM40. Wiem tylko tyle, że pojazd ten został wyprodukowany w jednym
egzemplarzu w roku 1997 przez ZNTK Stargard Szczeciński.


Conjamniej w dwóch. Jeden z nich pracował w Zakładach Elektrod Węglowych w
Raciborzu.
Pozdr.
CAr.




--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Aktualizacja "www.nsmkol.prv.pl"
On 29 Jan 2002 14:43:52 +0100, <sakor@poczta.onet.plwrote:


Witam

Chciałem Was poinformować o aktualizacji witryny http://www.nsmkol.prv.pl.
Teraz znajdziecie tutaj dużo zdjęć lokomotyw i wagonów, opisy taboru i
infrastruktury.


Koparka Rowów KR jest produkcji ZNTK Stargard Szczeciński, a PS to
jest najnowsze dziecko FPS Stargard SA Nr, PS 00 15 M
Pozdrowko
--------------------------------
  Tomasz'Leon' Stencel    
  www.kolej.pl/~leon
     l@kolej.pl
--------------------------------
PS. Skontaktowałbyś się ze mną

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Trako - teraz ja :)


Przemo wrote:
w sumie warto


No... w... su...mie t..ak ;)


plus:
1. ciekawy folder zakladow ze Stargardu Szczecinskiego :)


Faktycznie - zapomnialem napisac, jak tandetnie zrobiony!!

ZNTK Stargard Szczecinski zmienil sobie niedawno logo i nazwe. Zamiast
wydac nowy folder walnelo takie perfidne nalepki na starych logach w
starym folderze. Zenada :(


2. troche Gagowego aromatu zabranego w termosie do Poznania


Jak nas minal ten zaraz za Inem w strone Mogilna to w przedziale dlugo
czuc bylo ten piekny aromat... :)

Remik

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Trako - teraz ja :)


| plus:
| 1. ciekawy folder zakladow ze Stargardu Szczecinskiego :)

Faktycznie - zapomnialem napisac, jak tandetnie zrobiony!!

ZNTK Stargard Szczecinski zmienil sobie niedawno logo i nazwe. Zamiast
wydac nowy folder walnelo takie perfidne nalepki na starych logach w
starym folderze. Zenada :(


Te nalepki sa juz... i jeszcze troche. Jak bylem z Miloszem w FPS Stargard
Szczec. to takze dostalismy takie ulotki (jedna byla nawet w jezyka
angielskim) i juz wtedy byly te "prymitywne" nalepki.

Pzdr
Marek Pawlukowicz / mpa@poczta.onet.pl , mpa@wp.pl
GG : #1317273

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Gliwice - ZNTK, ZNLE, ZN


"Marek Szymański" <t@wp.plwrote in message Witam
Czy ktoś był w ZNTK Gliwice, ZNLE Gliwice, ZN Dzierżno, ZN Przezchlebie?
Czy są problemy z wejściem?
Czy gdzieś jeszcze są jakieś zakłady naprawcze?


Wymieniasz zakłady ze śląska i pytasz czy są gdzieś jeszcze ??? Pewnie, że są :
ZNTK Łapy, ZNTK Nowy Sącz, ZNTK Poznań, ZNTK Ostrów Wlkp., ZNTK Bydgoszcz (teraz
zdaje się PESA), ZNTK Gniezno, ZNTK Stargard Szcz. i jeszcze kilka o których nie
pamiętam....

Tak przy okazji: Zakład w Obornikach Wlkp. chyba zlikwidowany ??? Zajmowali się
chyba głównie pojazdami technicznymi (podbijarki itp.)

Pozdr. !
Mick

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Gliwice - ZNTK, ZNLE, ZN

ZNTK Łapy, ZNTK Nowy Sącz, ZNTK Poznań, ZNTK Ostrów Wlkp., ZNTK Bydgoszcz
(teraz
zdaje się PESA), ZNTK Gniezno, ZNTK Stargard Szcz. i jeszcze kilka o których
nie
pamiętam....


No i jeszcze np. ZNTK Mińsk Mazowiecki, "REMTRAK"...
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Gliwice - ZNTK, ZNLE, ZN


| Czy ktoś był w ZNTK Gliwice, ZNLE Gliwice, ZN Dzierżno, ZN
Przezchlebie?
| Czy są problemy z wejściem?
| Czy gdzieś jeszcze są jakieś zakłady naprawcze?

Wymieniasz zakłady ze śląska i pytasz czy są gdzieś jeszcze ??? Pewnie,
że są :
ZNTK Łapy, ZNTK Nowy Sącz, ZNTK Poznań, ZNTK Ostrów Wlkp., ZNTK
Bydgoszcz (teraz
zdaje się PESA), ZNTK Gniezno, ZNTK Stargard Szcz. i jeszcze kilka o
których nie
pamiętam....


W Mińsku Maz. już nie ma?

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Gliwice - ZNTK, ZNLE, ZN

Użytkownik Michał Marcinowicz <Mic@poczta.fmw wiadomości do grup dysk
usyjnych napisał:9v78l9$as@news.tpi.pl...

"Marek Szymański" <t@wp.plwrote in message news:9v64r4$rt0$2@news.t
pi.pl...
| Witam
| Czy ktoś był w ZNTK Gliwice, ZNLE Gliwice, ZN Dzierżno, ZN Przezchlebie?
| Czy są problemy z wejściem?
| Czy gdzieś jeszcze są jakieś zakłady naprawcze?

Wymieniasz zakłady ze śląska i pytasz czy są gdzieś jeszcze ??? Pewnie, że
są :
ZNTK Łapy, ZNTK Nowy Sącz, ZNTK Poznań, ZNTK Ostrów Wlkp., ZNTK Bydgoszcz
(teraz
zdaje się PESA), ZNTK Gniezno, ZNTK Stargard Szcz. i jeszcze kilka o któ
rych nie
pamiętam....

Tak przy okazji: Zakład w Obornikach Wlkp. chyba zlikwidowany ??? Zajmow
ali się
chyba głównie pojazdami technicznymi (podbijarki itp.)


Dzięki

Pozdrawiam
Marek

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Kolejna wycieczka Kolejka Grojecka

Użytkownik " Tomek Janiszewski" <tomj@NOSPAM.gazeta.plnapisał w
wiadomości


Ciekawość mogły wzbudzić: przywieziony z Gryfic pług odśnieżny (chyba
samobieżny),


Jezeli jest to plug typu 802S z ZNTK Stargard Szczecinski to NIE JEST
samobiezny.
Silnik spalinowy zamontowany w srodku sluzy do napedu lemieszy, ogrzewania
oraz generacji pradu.


wagon motorowy MBxd2, stwarzający nadzieję na tanie przewozy na
szerszą skalę,


Czy to prawda ze wagon nie jest wlasnoscia operatora kolejki?


i rozbebeszony jeden z sześciu wagonów osobowych na terenie
obecnej lokomotywowni, przebudowywany na "WARS".


Szesciu? O ile pamietam to mieli cztery wagony rumusnkie? Skad pozostale
dwa?

A "Wernigerodera" zbudowanego na podwoziu po brankardzie widziales????


Pociąg uformowano z
parowozu, 4 wagonów osobowych i jednego brankardu.


Skad brankard?
To jest ten ktory stal w krzakach?
Czy jest odnowiony?

Niestety nie moglem byc na tej imprezie - zabalowalem w Kruszwicy troche
dluzej i bardzo jestem ciekaw co tam slychac...

Szkoda ze zmarnowali szanse ozywienia kolejki, kiedy byl remontowany wiadukt
drogowy...

Pozdro
Piottr

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Pytanie o tramwaje.


W Poznaniu w zeszlym tygodniu widzialem wagon spalinowy do naprawy trakcji


W Gdańsku jest sieciowy WMS-01L - 9020. Wyprodukowany w ZNTK Stargard
Szczeciński. Co ciekawe zawsze jeździ na silniku spalinowym (nawet gdy
sieć/napięcie w sieci jest).

pozdr

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Pytanie o tramwaje.
Dnia 2003-06-23 15:39, Użytkownik Marcin Czapnik (Techniks) napisał:


W Gdańsku jest sieciowy WMS-01L - 9020. Wyprodukowany w ZNTK Stargard
Szczeciński. Co ciekawe zawsze jeździ na silniku spalinowym (nawet gdy
sieć/napięcie w sieci jest).


Widać chyba są dwa różne 9020 bo ja go widuje jak jeździ na elekrtycznym
a na spalinowym to go raz widziałem i to chwile po wykolejeniu kiedy
musiał opuscic patyk.

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Pytanie o tramwaje.


W Gdańsku jest sieciowy WMS-01L - 9020. Wyprodukowany w ZNTK
Stargard
Szczeciński. Co ciekawe zawsze jeździ na silniku spalinowym
(nawet gdy
sieć/napięcie w sieci jest).


Muszę się do tego dołączyć...
W ostatni piątek, 20.06 jechałem #32, i na odcinku
Hallera-Zaspa-Oliwa wspomniany wyżej wagon jechał za #32, na
silniku spalinowym, mimo tego że napięcie w sieci było rzecz
jasna (nota bene na nowowyremontowanym odcinku) . I trochę mnie
to zdziwiło... No chyba że coś z patykami się stało i dlatego
nie można ich użyć...

pozdr
Raffaello

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Produkcja loków i wagonów.


Witam
Czy wiecie może gdzie są produkowane w Polsce (bądź były) wagony i
lokomotywy ???
Prócz Wrocławia ;-)


- Kolzam Raciborz
- ZNTK Poznan
- HCP
- ZNTK Lapy
- ZNTK Stargard Szczecinski
- Zastal Zielona Gora (?) (A moze Falubaz czy cos w tym duchu ?)
- FW "Swidnica"

- ZNTK Gniewczyna chyba tylko naprawia

Cos mi swita (ale nie wiem, dlaczego i nie jestem pewny), iz przed wojna
chyba jeszcze cos w Ostrowcu Swietokrzyskim klepali...

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: W Wagonie SA rozpoczęło głodówkę
szanowni przedmowcy, prosze mi wybaczyc ale mielecie jezorami
qa nie macie ani troche rozeznania w temacie.
Czy wiecie ze PKP od dwoch lat nie zlozylo zamowienia na ani
jeden wagon bo nie ma na to pieniedzy ? Czy wiecie ze ceny na
remonty wagonow ustalane przez PKP nie pokrywajha nawet kosztow
materialow ? W ciagu ostatniego roku upad;losc oglosily ZASTAL
WAGONY , ZNTK Stargard Szczecinski a firma Greenbrieer
wystawila Swidnice na sprzedaz i nie ma na to kupca ?
Zastanowmy sie wiec gdzie lezy przyczyna takiego stanu rzeczy Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: CM40-poszukuję danych
Jak w temacie: Poszukuję zdjęć, specyfikacji, danych ciągnika manewrowego
CM40. Wiem tylko tyle, że pojazd ten został wyprodukowany w jednym
egzemplarzu w roku 1997 przez ZNTK Stargard Szczeciński.
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: CM40-poszukuję danych

ZNTK Stargard Szczeciński.

jezeli to jeszcze istnieje to moze zadzwonic do nic i sie zapytac?

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Kolejna wycieczka Kolejka Grojecka
PioTTr <tete@yahoo.co.uk.usunnapisał(a):


Użytkownik " Tomek Janiszewski" <tomj@NOSPAM.gazeta.plnapisał w
wiadomości Jezeli jest to plug typu 802S z ZNTK Stargard Szczecinski to NIE JEST
samobiezny.
Silnik spalinowy zamontowany w srodku sluzy do napedu lemieszy, ogrzewania
oraz generacji pradu.


Zapewne to ten. Moje przypuszczenia wzbudził napis: "olej napędowy"

Czy to prawda ze wagon nie jest wlasnoscia operatora kolejki?


Inni w tym wątku piszą, że uistotnie nie jest, a wg PKP "czasy darmowych
przekazywań się skończyły" Więc co z nim zrobią: zezłomują a silnik Raba MAN
sprzedadzą jakiemuś MZA na części zamienne do Ikarusa? :-((((


Szesciu? O ile pamietam to mieli cztery wagony rumusnkie? Skad pozostale
dwa?


Istotnie mieli cztery "rdzenne" wagony os. Pozostałe dwa sprowadzono z
kolejki gryfickiej/koszalińskiej, o czym świadczyły napisy. W tych wagonach
węglowe "kozy" ogrzewcze zastąpiono dmuchawami spalinowymi typu autobusowego,
tzw. bejzbuchami.


A "Wernigerodera" zbudowanego na podwoziu po brankardzie widziales????


Taką zieloną "saloonkę" wciśniętą w kąt szopy za jakimś brankardem? Pewnie że
fajnie to wyglądało :-)))


Skad brankard?
To jest ten ktory stal w krzakach?
Czy jest odnowiony?


Niewykluczone że ten sam, co stał kiedyś wykolejony obok szlaku.


Niestety nie moglem byc na tej imprezie - zabalowalem w Kruszwicy troche
dluzej i bardzo jestem ciekaw co tam slychac...


Piaseczno stanowi dla mnie częsty cel przejażdzek rowerowych. Ale i mnie
rzadko kiedy udawało się przy tej okazji trafić na jakikolwiek "ruch w
interesie".


Szkoda ze zmarnowali szanse ozywienia kolejki, kiedy byl remontowany wiadukt
drogowy...


I tak dobrze, że nie zrealizowano planów puszczenia ruchu samochodowego po
wiadukcie kolejki. Jeszcze i ten wiadukt zacząłby się walić...

Pozdrawiam
Tomek Janiszewski

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: [pr] Zajezdnia, która zachwyca
http://www.glos.com/index.php?&art=41-01&enc=iso&dz=gp

http://www.glos.com/includes/DZISIAJ/41-01-f1.jpg (foto1)
http://www.glos.com/includes/DZISIAJ/41-01-f2.jpg (foto2)

BARTOSZ TRZEBIATOWSKI

Zainteresowanie poznaniaków specjalistycznym sprzętem przeszło
najśmielsze oczekiwania. Nie myślałem, że tyle ludzi będzie chciało
zobaczyć tramwajowy pług śnieżny lub szlifierki do torów mówił Jan
Firlik, wiceprezes MPK odpowiedzialny za komunikację tramwajową.

Przed ,,Gajową'' wyjechały takie cacka, jak pojazdy z ZNTK Stargard
Szczeciński, wyprodukowane specjalnie do remontów torów i sieci na
trasie Poznańskiego Szybkiego Tramwaju. Były też dwa pługi śnieżne,
zrobione przez pracowników Zakładu Naprawy Tramwajów z ulicy Gajowej na
bazie starego taboru.

Tato wsiadamy? pytała się 8-letnia Karolina tonem nie znoszącym
sprzeciwu. Za moment dziewczynka siedziała za sterami wagonu 102 N, na
którym uczą się zawodu przyszli motorniczowie i z zapałem wydawała ojcu
komendy...

A przed zajezdnię można było dojechać zabytkowym tramwajem typu ,,N'',
odrestaurowanym przez Klub Miłośników Pojazdów Szynowych lub czerwoną
warszawską ,,bimbą'' z lat 60., na której burcie dumnie prezentowała się
,,Syrenka''.

Wielu poznaniaków odwiedziło też Izbę Tradycji MPK mieszczącą się w Domu
Tramwajarza przy ulicy Słowackiego. Można było tam zobaczyć między
innymi zdjęcia z prywatnych archiwów pracowników MPK, stare odznaki
kontrolerów, a także cały zestaw biletów, z jakich kiedyś i jeszcze
niedawno korzystali mieszkańcy Poznania. Na poczesnym miejscu
prezentowały się modele tramwajów i fotografie dokumentujące rozwój
poznańskiej komunikacji. Były stare kasowniki, tzw. ,,dziurkacze'' i
skórzane torby kontrolerów biletowych.

Członkowie KMPS zbierali podpisy pod petycją do nowej Rady Miasta
Poznania. Naszą ideą jest stworzenie choćby na niewielkiej części
obecnej zajezdni przy ulicy Gajowej Muzeum Komunikacji Miejskiej
tłumaczy Krzysztof Dostatni, prezes KPMS. Byłoby to z pewnością jedno z
najpiękniej położonych tego typu muzeów w Europie.

Wczoraj poświęcono też sztandar Honorowych Dawców Krwi przy MPK, dzięki
ofiarności których co roku można przeprowadzić setki operacji. Dzisiaj
natomiast w Domu Tramwajarza najbardziej zasłużeni pracownicy dla firmy
zostaną nagrodzeni honorowymi odznakami.

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Ceske Drahy- 3 godziny szczĂŞÂścia.
Siemanko! Ostatnio turystycznie chodziłem po górach na pograniczu Kotliny
Kłodzkiej i Czeskich Jeseników. Nie będę podawał szczegółów, bo NTG. W
każdym bądź razie wylądowałem w poniedziałek popołudniu na stacji Horni
Lipova (Ceske Drahy, linia jednotorowa Jesenik- Zabreh na Mor.) z zamiarem
podjechania vlakiem do Starego Mesta, skąd jest blisko do  punktu wyjścia-
przejścia turystycznego Nowa Morawa, gdzie pozostawiłem mojego blachosmroda.
Nie sprawdzałem wcześniej w necie rozkładu jazdy, bo zaufałem CD, że na
pewno coś wieczorem pojedzie. Faktycznie, Czeskie Drahy mojego zaufania nie
zawiodły. Za 50 min. był pociąg do Hanusovic, a tam po 40-tu min. połączenie
do Starego Mesta. Obejrzałem stację, sympatyczna, zadbana 3-torowa mijanka z
przekaźnikowym srk, z jedną nastawnią i wspólnymi semaforami wyjazdowymi (to
taki praktyczny oszczędnościowy pomysł- jest jeden semafor wyjazdowy dla
wszystkich torów, a dodatkowo dyżurna daje odjazd "lizakiem" wybranemu
pociągowi, co jest ważne gdy na stacji stoją np. dwa pociągi w tym samym
kierunku). Powalający na kolana jest podjazd od strony Jesenika- szlak na
odcinku 800 metrów robi zwrot o 180 stopni, w dodatku pod znacznym
nachyleniem. W danej mechanicznej nastawni urządzono izbę tradycji stacji i
linii, gdzie czescy MK i kolejarze zgromadzili pamiątki- lampy, fragmenty
urządzeń srk, wraz z aparatem blokowym z nieczynnej vlaczki (bocznicy)
Kamieniołom Horni Lipova, rozkłady jazdy i sporo fotek. Szczególnie zwracają
uwagę  zdjęcia z zimy z pługami odśnieżnymi rodem ZNTK Stargard Szczeciński
(buda a'la EU 07). Wszystko odbywa się w przepięknej górskiej scenerii.
Vstupinke do izby kupuje się za 10 KC w kasie biletowej, gdzie nota bene
jest wywieszonych sporo informacji o imprezach MK. Załogę stacji stanowią
przesympatyczni ludzie- dyżurna udzieliła wyczerpujących info o połączeniu
do Starego Mesta i objęła opieką mój plecak na ławce przed nastawnią- "tak
to może tam być, on se ne strati". Asystent dyżurnej opowiedział ciekawostki
techniczne. W trakcie zwiedzania ekspozycji przez stację przejechały: dwa
osobowe (wagony motorowe z doczepami), dwa loki luzem i jeden towarowy.
Szczególnie towarowy był imponujący: skład Gagsów i Uamów (silosów na
cement) obsłubiwały trzy loki serii,  o ile dobrze pamietam, 751 (mam na
myśli te podobne do naszych SU 45). Dwa ciągnęły, a trzeci popychał. W
drugim loku nie było mechanika, a w trzecim mechanik jechał tyłem i
podziwiał widoki, więc możliwe, że Czesi stosują sterowanie ukrotnione przez
cyfrowe łącze radiowe. Ale to przypuszczenie. Fakt, że na całym szlaku
wycięto słupy telegraficzne, a na każdej stacji widać anteny radiolinii. W
końcu przyjechał mój pociąg- wagon motorowy starego typu z doczepą.
Frekwencja 50%. Po drodze minął inny osobowy i jeszcze jednego loka luzem. W
Hanusovicach 40 minut przesiadki spędziłem na browcu w peronowej częsci
baru- tak, tak, tam mozna browarzyć na peronie, podziwiając manewrujące
składy brutto. Ale tamtejsza Holba się chowa przy naszym Tyskim lub Żubrze.
Po chmielowym posiłku pojechałem motoriczką 810 do Starego Mesta. Stacja
końcowa, sporo różnych wagonów towarowych świadczy, że to niewielkie
miasteczko często odwiedzają zdawki. Na koniec najmniej przyjemna część
eskapady- deptanie asfaltem 12 km do Polski, i to szybko, bo do 22-giej
można legalnie przekraczać granicę. Ale czego nie robi się dla idei :-)
Przeczytaj więcej odpowiedzi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aircar.opx.pl