Czytasz wypowiedzi znalezione dla zapytania: Stargard Szczeciński Wąskotorowy





Temat: Stargardzka waskotorowka ?!?!
hi ma pytanko ze storny www.zgrowery.most.org.pl/private/prod01.htm
wyczytalem , cytuje
''SKPL przejęło także Stargardzką Kolej Dojazdową (StKD). Planowane jest
szybkie przywrócenie planowego ruchu pasażerskiego, jednak problemem są ubytki
w torowisku, po prostu rozkradziono kilka odcinków toru w okresie, gdy kolej
nie funkcjonowała. SKPL właśnie kompletuje personel do obsługi kolei,
problemem jest niewystarczająca liczba maszynistów. Dzienny koszt paliwa to
ok. 400 PLN, użytkuje się wagony motorowe.''
jest nawet rozklad jazdy :
tab. 378  STARGARD SZCZECIŃSKI WĄSKOTOROWY - DOBRA NOWOGARDZKIE
prawda to ??????? pozdro
Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Stargardzka waskotorowka ?!?!

hi ma pytanko ze storny www.zgrowery.most.org.pl/private/prod01.htm
wyczytalem , cytuje
''SKPL przejęło także Stargardzką Kolej Dojazdową (StKD). Planowane jest
szybkie przywrócenie planowego ruchu pasażerskiego, jednak problemem są
ubytki
w torowisku, po prostu rozkradziono kilka odcinków toru w okresie, gdy kolej
nie funkcjonowała. SKPL właśnie kompletuje personel do obsługi kolei,
problemem jest niewystarczająca liczba maszynistów. Dzienny koszt paliwa to
ok. 400 PLN, użytkuje się wagony motorowe.''
jest nawet rozklad jazdy :
tab. 378  STARGARD SZCZECIŃSKI WĄSKOTOROWY - DOBRA NOWOGARDZKIE
prawda to ??????? pozdro

odpowiadam:SKPL nic nie przejęło w Dobrej.Te kilka odcinków jak to Ladnie


nazywasz to 18 km całkowitego braku toru i 4 km pocięte na kawałki.Wiem co
piszę bo przeszedłem tą linię na piechotę w listopadzie ub.roku.Najgorzej jest
na leśnym odcinku Dobropole-kanie.Oprócz torów ipodkładów złomy rozebrały
mostek na rzeczce.Teraz na odbudowę potrzebne są duuuuuże pieniądze
przerastające gminę Dobre.Jednak pani burmistrz jest nieżle obeznana w
programach funduszy unijnych.Jak będzie kasa to będą rozmowy z ewentualnymi
operatorami i sprawa odbudowy linii ruszy z kopyta.

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Stargardzka waskotorowka ?!?!

Użytkownik "Piter" <piotrowski76WYTNI@poczta.onet.plnapisał w
wiadomości


hi ma pytanko ze storny www.zgrowery.most.org.pl/private/prod01.htm
wyczytalem , cytuje
''SKPL przejęło także Stargardzką Kolej Dojazdową (StKD). Planowane jest
szybkie przywrócenie planowego ruchu pasażerskiego, jednak problemem są
ubytki
w torowisku, po prostu rozkradziono kilka odcinków toru w okresie, gdy
kolej
nie funkcjonowała. SKPL właśnie kompletuje personel do obsługi kolei,
problemem jest niewystarczająca liczba maszynistów. Dzienny koszt paliwa
to
ok. 400 PLN, użytkuje się wagony motorowe.''
jest nawet rozklad jazdy :
tab. 378  STARGARD SZCZECIŃSKI WĄSKOTOROWY - DOBRA NOWOGARDZKIE
prawda to ??????? pozdro


Ja bym wątpił w aktualność tych wiadomości. Kilka lat temu były takie
plany, były rozkłady, tablice kierunkowe gotowe do powiesznia na wagonach,
ale niestety samorządy wypięły się na SKPL i linii nie ma.

Mick M.

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: [zapowiedz] Wezel pyrzycki i nie tylko
Organizator :
Szczecińskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych
Zachodniopomorski Zakład Przewozów Regionalnych

Termin : 3 grudnia 2005roku

Trasa :

Szczecin Główny - Szczecin Wzgórze Hetmańskie - Szczecin Wstowo - Szczecin
Zdroje - Szczecin Dąbie - Szczecin Słoneczne - SZCZECIN KIJEWO (opcjonalny
wjazd na teren ciepłowni - Szczecin Słoneczne - Szczecin Dąbie - Stargard
Szczeciński - STARGARD SZCZECIŃSKI WĄSKOTOROWY - Stargard Szczeciński -
Pyrzyce - GŁAZÓW - Pyrzyce - w kierunku Godkowa na tyle ile będzie możliwe
( ze wstępnych ustaleń do trzcińska ) - Pyrzyce - w kierunku Gryfina ile
będzie możliwe  - Pyrzyce - Stargard - Szczecin Główny

Tabor : SA110 + SA112

Szacowana cena : ok 50zł

Dodatkowo również tego samego dnia odbędzie się tramwajowa nocka po całej
sieci szczecińskiej - więcej szczegółow wkrótce.

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: [zapowiedz] Wezel pyrzycki i nie tylko


Organizator :
Szczecińskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych
Zachodniopomorski Zakład Przewozów Regionalnych

Termin : 3 grudnia 2005roku

Trasa :

Szczecin Główny - Szczecin Wzgórze Hetmańskie - Szczecin Wstowo - Szczecin
Zdroje - Szczecin Dąbie - Szczecin Słoneczne - SZCZECIN KIJEWO (opcjonalny
wjazd na teren ciepłowni - Szczecin Słoneczne - Szczecin Dąbie - Stargard
Szczeciński - STARGARD SZCZECIŃSKI WĄSKOTOROWY - Stargard Szczeciński -
Pyrzyce - GŁAZÓW - Pyrzyce - w kierunku Godkowa na tyle ile będzie możliwe
( ze wstępnych ustaleń do trzcińska ) - Pyrzyce - w kierunku Gryfina ile
będzie możliwe  - Pyrzyce - Stargard - Szczecin Główny

Tabor : SA110 + SA112

Szacowana cena : ok 50zł


    O której planowany jest wyjazd? Jeśli bladym świtem by Mate, czyli około
godz. 9.oo - 10.oo,
to gdzieś w połowie nas noc zastanie :)

Przeczytaj więcej odpowiedzi



Temat: Kraków - Tarnów - Szczucin zmiana terminu!!!


Widze że dyskusja na temat terminu imprezy jest wielka dlatego proszę o
pisanie
na maila smk-kra@o2.pl daty imprezy która bardziej wam odpowiada. Za
wszystkie maile będziemy wdzięczni


Witam serdecznie. Prosze mnie nie posadzac z gory o malkontenctwo, ale
chcialbym wtracic swoje trzy grosze, bo dzis pochylilem sie nad tematem
obecnych imprez dla MK i naszly mnie pewne refleksje.

Wielu z nas, czytajacych pmk, bylo nie na jednej i nie na dziesieciu
imprezach. Mysle, ze jest tu tez sporo (w tym nizej podpisany), ktorzy
zjezdzili i ponad 40 dni imprez. Prosze mi jednak pomoc odswiezyc pamiec,
kiedy ostatnio wydarzyl sie nastepujacy splot okolicznosci:
1) Impreza po dlugiej suszy milosniczej, przyjezdza na nia wiele wiele osob,
a z zapowiadanych do przejechania (krotkich bo krotkich, ale zawsze) dwoch
odcinkow, zrealizowany zostaje kazdy w stopniu niepelnym (SA110 na terenie
torow elektrocieplowni na tylach Slonecznego i na terenie stacji Stargard
Szczecinski Waskotorowy). Tu mala uwaga - generalnie pyrzycki przejazd SA110
byl poza tym przygotowany perfekcyjnie i tak tez go odebralem, nie ma sie on
zanadto do dalszych przykladow - chcialbym jednak zwrocic uwage na fakt, ze
spora czesc "zaliczakow" byla zdegustowana potraktowaniem tematu Stargardu
Wask. w aspekcie stopnia przygotowania calej imprezy.
2) Impreza po kolejnym okresie postu dla MK, zapowiadana hucznie jako full
mega wypas, z dyskusja nad mozliwymi trasami i taborem, okazuje sie
kompletnym fiaskiem i absolutnie demaskuje "organizatorow" jako gromade
nieobytych w realiach PKP dzieciakow, do tego "zapominajacych" sie podpisac
na pismie do przewoznika (niedoszly Torun), normalnie zenada.
3) Kolejna impreza, zapowiadajaca sie na wstepie profesjonalnie i elegancko,
ciekawa trasa i ciekawy tabor usprawiedliwiajace nienajnizsza cene, i tu
nagle jak grom z jasnego nieba wiadomosc (no fakt, mamy poltora miecha
niemal, ale to jednak swiadczy o pewnym zamecie i niepewnosci) - zmiana
terminu (na - z tego co widac po wypowiedziach - nie pasujacy wiekszosci).
Zmiana nie wytlumaczona, dodajmy, w zaden sposob. Ot pytanie do gawiedzi: co
powiecie o tej wersji, co powiecie o tej...
Moim zdaniem taki zbitek wydarzen swiadczy dobitnie o niemocy naszego
srodowiska. Ci, co umieja - nie chca juz organizowac. Ci, co chca -
najwyrazniej kompletnie nie umieja.

Panowie (i Panie)! Czy ktos przypomina sobie, by na przestrzeni ostatnich 15
lat organizatorzy (Cichowicz, Witkowski, PKMK, PTMKZ, KKMK) pytali sie w
jakiejkolwiek formie potencjalnych uczestnikow (a dodajmy ze slowo
potencjalnych jest tu na wyrost - jestem ciekaw ilu sposrod biadolacych w
watkach o szczucince faktycznie ma zamiar jechac) kiedy ma sie impreza
odbyc?! Nie! Po prostu w gablotce w klubie wisiala informacja na temat
nadchodzacych wydarzen i sie jechalo albo nie.

Nie istnieje MK ktory byl na wszystkich imprezach. Podobnie, nawet gdyby
byla tylko jedna impreza w roku, nie znajdzie sie taki termin, by wszystkich
zebrac w jednym miejscu. Jestem jednak zdania, ze powazne przygotowanie
mentalne organizatora to polowa sukcesu. Wypytywanie na grupie dyskusyjnej o
trase i date jest chyba jednak wyrazem dyletanctwa. Moj apel do osob
zabierajacych sie za ten temat - jak organizujecie, to Wy jestescie mozgami
operacji, to Wy musicie wiedziec co robicie i jaka oferte przygotowujecie. W
srodowisku usenetu nie ma mozliwosci osiagniecia consensusu. Dopiero dobrze
przygotowana i zaklepana oferta (trasa+data+cena) powinna byc oglaszana,
niezmienna, i w zaleznosci od atrakcyjnosci przyniesc sukces lub porazke. A
atrakcyjnosc, jak juz wspomnialem, zalezy tylko i wylacznie od wiedzy i
umiejetnosci osob chcacych taki przejazd zorganizowac.

tg

Przeczytaj więcej odpowiedzi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aircar.opx.pl